czwartek, 29 lipca 2010

Różowy sweterek ...

z sukieneczką dla około rocznej panienki z Lusy Elian na szydełku 2,5 mm.


Przyzwyczaiłam się do tego akrylu i tyle z niego dziergam, że zaczyna mi go brakować na polskim rynku ;) Może zachęciłam do tej włóczki też innych, ponieważ moje ubranka do chrztu zaczyna kopiować coraz większa ilość osób. Bardzo się cieszę, że moje projekty się tak podobają. Może jeszcze ktoś się podzieli zdjęciem ubranka dzierganego według mojego pomysłu. Już od jednej osoby dostałam zdjęcia, za które dziękuję.

Witam Wszystkich nowych obserwatorów i komentatorów.
Jest mi bardzo miło czytać takie miłe słowa słane pod adresem moich robótek.

50 komentarzy:

  1. Tak wypieszczone w każdym detalu, tak śliczne ubranka (sukieneczki) robisz, że choć postarać się o jeszcze jedno dziecko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne rzeczy robisz. Ja też uwielbiam robić dla maluchów, ale niestety rzadko mam okazje. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki śliczny komplecik!!!
    Brakuje tylko księżniczki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dziwnego że się podobają, bo są przecudne:).

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko , tez sie przymierzam do odgapienia . Twoje projekty sa cudowne . Napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dech mi zaparło...CUDA !!! Podziwiam talent. Pozdrawiam, Elżbieta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędna poprostu obłędna:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG, very beautiful ♥♥.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet:), bardzo ładny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Congratulations a job is beautiful, elegant and delicate.
    Kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda dziewczynka będzie ślicznie wyglądać w takiej sukieneczce :))

    OdpowiedzUsuń
  13. powinnas rozwazyc przygotowanie serii wzorow takich sukienek ze zdjeciami i wyslac do jakiej redakcji pisma. Masz talent. te rzeczy sa przepiekne i nigdzie tak pieknych ubranek nie znalazlam

    OdpowiedzUsuń
  14. trafiłam do Ciebie przez przypadek... i jestem zachwycona.. ja nie mam już małych dzieci ale znajdą się u znajomych... też dziergam więc myślę, że pokuszę się o zrobienie czegoś na podstawie Twoich pomysłów... pozdrawiam gorąco :))

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowicie piekne cuda na szydelku,prosilabym o schemat na komplecik do chrztu dla dziewczynki dziekuje wyslac prosze na :gosiuniao@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez bardzo gorąco bym poprosiła o schemat na ten komplecik do chrztu - bardzo dziękuje z góry - jest prześliczny - mój adres: anetka75@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy mogę kupić sukienkę do chrztu? proszę o odp. na adres: agakom25@op.pl
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy mogę prosić o schemat tego cudnego kompleciku? ania.kalvados@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńko... czy można prosić o schemaciki? tikasia@wp.pl
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Przesliczny zestaw czy mozna prosic o schemacik cudnego kompleciku?pomarancza12345@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam komplecik jest przesliczny czy ja mogłabym prosic o schemat tego cudnego ubranka? Mój mail to misiekboss89@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, czy mogę prosić schemat na sukienkę oraz sweterek ? Cudo! Z jakiej włóczki robiłaś ten komplecik ? Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ cudeńko...mmmmmm...podziwiam
    pozdrawiam cieplutko
    CO MI W DUSZY GRA

    OdpowiedzUsuń
  24. witam, bardzo mi się podoba ten sweterek, czy mogłabym prosić o schemat?? Moj e mail: sani.fresh@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje projekty ubranek do chrztu są zachwycające!!!
    Sukienka "Agusia" tak spodobała się mojej bratanicy, że poprosiła mnie o zrobienie podobnej dla swojej córci.
    Gdybyś chciała zobaczyć efekty mojej pracy, to zapraszam :)
    http://szydelkobean.blogspot.com/2014/02/wazny-dzien-w-zyciu-zosi.html
    To moja pierwsza sukienka do chrztu, więc nie dorównuje Twoim dziełom...
    Pozdrawiam serdecznie. Beata

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny komplecik, chciałabym zrobić taki córci i mam pytanie: czy sukienka jest robiona w całości od góry w dół, czy najpierw góra a potem dół. Jeżeli można to proszę o schemat wzoru. Dziękuję mój mail anajag111@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam czy mozna zamowic u Pani takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej! Proszę pisać na szydelko67@op.pl

      Usuń
  28. Witam czy jest możliwość uzyskania schematu na ta sukienkę? Z chęcią spróbowałabym ją wyszydełkować. Jesli tak to proszę przesłać na maila vintage70@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam czy dostalabym schemat tej rozowej sukieneczki i sweterka, jezeli zgodzi sie Pani prosze przeslac na adres.....anitaur@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. WITAM.
    Serdecznie Panią pozdrawiam i gratuluje zdolności .Ubranka są super -ja również chciałabym zrobić taki mojej kochanej wnuczce.Jeżeli zgodzi sie Pani bardzo proszę przeslac na adres...miraklu62@interia.pl
    Z góry bardzo dziękuje,pozdrawiam Panią i całą rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam! Przepiękny komplecik. Sama chciałabym zrobić coś takiego dla mojej małej księżniczki z okazji Komunii Św. Czy otrzymałabym od Pani schemat do tego modelu i ewentualnie informację odnośnie kordonka (jaki i ile było zużyte). Dziękuję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy ja też mogę prosić o informacje na temart tej pięknej sukienki i sweterka? rolin123@gmail.com. z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam ,od jakiegos czasu szukam w necie schematow ,i oto, trafilam na te cudenka.....Chetnie tez bym cos takiego wydziergala,ale nie dam rady tylko ze zdjecia...Czy moglabym takze poprosic o schemat na mojego meila...bede bardzo wdzieczna dosia0063@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekne rzeczy dziergasz. Sweterek jest obłedny tez jesli mozna poprosila bym schemacik. sznurkiani@vp.pl
    A co do włóczki, miałam z nia doczynienia i jako w robieniu super. Ale pozniej po pewnym czasie noszenia juz nie byla taka ekstra.straciła swoja delikatnosc. Ale jak zrobilam z niej sweterek i czapeczki w dwie nitki to poprostu bomba.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piekne rzeczy dziergasz. Sweterek jest obłedny tez jesli mozna poprosila bym schemacik. sznurkiani@vp.pl
    A co do włóczki, miałam z nia doczynienia i jako w robieniu super. Ale pozniej po pewnym czasie noszenia juz nie byla taka ekstra.straciła swoja delikatnosc. Ale jak zrobilam z niej sweterek i czapeczki w dwie nitki to poprostu bomba.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekny komplecik! Czy mogę również prosić o przesłanie schematu sukieneczki i sweterka na malami88r@wp.pl ? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam. Czy ja również mogłabym prosić o przesłanie schematu sukienki i sweterka? Również proszę o informacje odnośnie kordonka (ile i jaki był użyty). Mój mail: irena2204@interia.pl. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam!
    NIESTETY NIE DZIELĘ SIĘ SCHEMATAMI NA MOJE DZIERGADEŁKA, PONIEWAŻ ICH NIE POSIADAM. MOJE NOTATKI I PROJEKTY POZOSTAJĄ ZAWSZE W GŁOWIE. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne robutki Pani szydełkuje! aż sama bym chciała mieć taki talent:) dopiero zaczynam swoją przygodę ze szydełkowaniem ale byłabym wdzięczna za schemat różowego sweterka z sukienką. Mój adres to( sue23@wp.pl ), moja córeczka wyglądałaby w nim cudownie, może zna Pani jakeś godne polecenia strony ze schematami.
    Z góry dziękuje i Pozdrawiam Izabela

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne robótki czy wykonuje Pani może na zamówienie?? Jeśli tak mój adres - monika24@poczta.onet.eu. Byłabym zainteresowana tym komplecikiem ale potrzebowałabym na dziewczynkę w wieku 2 lat.

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam, sukieneczka zachwycające czy jest możliwość otrzymania wzoru na biało różowa z kwiatuszkami,mój adres ziarenko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam...interesuje mnie sukienka na 122cm dla dziewczynki...biała w niebieski pasy. Mam z dzieciństwa piekne zdjecie w takiej sukience i bardzo zalezy mi by moja córka miala po 30 latach podobne. Bardzo prosze o kontrakt - dodislonko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Selam takım harika lütfen nasıl yapıldığını açıklamalı olarak yazar mısın çok teşekkür ediyorum iyi günler

    OdpowiedzUsuń