środa, 24 lutego 2010

Ostatnio...

nie mam nic do pokazania. Zblokowana jestem robótkami w zakresie trzech wymianek, do których się zapisałam. Dziergam również odświętny strój dla małej księżniczki niedługo mam nadzieję skończę.
Teraz będę częściowo się powtarzać.
Rok temu wydziergałam tę oto czapeczkę dla siebie i jeszcze dwie podobne dla dwóch koleżanek z pracy.

Ostatnio zaś zostałam poproszona przez dziergającą ale nie mającą bloga nieznajomą o schemat listków z czapeczki. Przesłałam zdjęcie, a w zamian po niedługim czasie otrzymałam zdjęcie wykonanej czapeczki. "Koleżanka po fachu ;D" pozwoliła mi na opublikowanie zdjęcia swej pracy.

Z lewej strony zdjęcia jest "karczochowy" kurczak, świetny pomysł na świąteczną dekorację.
Bardzo dziękuję Joanno za podzielenie efektami swojej pracy i udostępnienie zdjęć.

Schemat owych listków dla wszystkich chętnych.


4 komentarze:

  1. Śliczne, pomysłowe czapki z wykorzystaniem wzoru liściowego.Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, no ja po prostu MUSZĘ nauczyć się robić na drutach... te czapki są prześliczne;
    w takiej czapce to pewnie nawet ja bym dobrze wyglądała:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pełna podziwu jakie piękne prace pokazujesz wszystkie tak dokładnie dopracowane, gratulacje:):):)

    OdpowiedzUsuń