środa, 10 marca 2010

Trzeci dzień...

Dnia Kobiet i znowu się chwalę i to na całego.
Dziś mam już w rękach, ponieważ wczoraj tylko awizo ;) paczuszkę od gajeczki z wymianki u Agnieszki MD. Miało być coś w moim wybranym kolorze, czyli zielonym i coś kwiatkowego. Wszystko jest i jakie śliczne!!! Tak drobniutkich i precyzyjnych hafcików krzyżykowych to ja jeszcze nie widziałam, a widziałam już dużo. Teraz uwaga... chwalę się:


Mój prezencik z tej wymianki dla edzia-goodies w fioletach z odrobiną niebieskiego wyglądał tak:


Ostatnio zostałam dwukrotnie wyróżniona.


Mimusiu i Grażko bardzooo dziękuję!!!
Wyróżnienia to silny doping do działania :)

3 komentarze:

  1. śliczne prezenty...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że przesyłka dotarła i się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    gajeczka84

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjmij jeszcze jedno wyróżnienie ode mnie ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń