wtorek, 9 marca 2010

Chwalę się ...,

że mam dzisiaj znowu "Dzień Kobiet".

Otrzymałam cudną i przesłodką przesyłkę od Leny_wz
w ramach wymianki zorganizowanej
na blogu SZAFA CUKIERKOWO-WYMIANKOWA.

Zobaczcie sami jakimi ślicznymi "drobiazgami" zostałam obdarowana.
Zdjęcia nie oddają niestety ich pastelowych różowych i błękitnych kolorów.

Karteczka z życzeniami i zapiśnik.

Przepiękny album.

Słodkości zapakowane w śliczne pudełeczko.

Bardzo Tobie Leno_wz za wszystko dziękuję !!!

Dziękuję również organizatorkom wymianki!!!

4 komentarze:

  1. piękne prezenty otrzymałaś...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że mogłam sprawić trochę radości i że podobają się Tobie te rzeczy!
    Od krówek nie mogę się oderwać, takie są pyszne! ;-)
    Buziole :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty ale ja chcę krówki...
    Tutaj nie ma krówek:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po wyróznienie.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń