poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Zabawa blogowa i candy u ...

Lacrimy, u której stanęłam w kolejce po cudną chustę.


Do zabawy blogowej zaprosiła mnie Lucynka - dziękuję!

Zasady:
1.Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę
2.Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3.Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem


Lubię:
- zaczynać dzień od kubka kawy - jak większość z Was :);
- poświęcać swój wolny i mniej wolny czas na robótki;
- zakupy włóczek przez internet, których zapasy rosną w zatrważającym tempie;
- internet, który mnie stymuluje do pracy i jest olbrzymim źródłem inspiracji;
- wyszukiwanie nowych, oryginalnych pomysłów
z rękodzieła możliwych do wykonania przez młodzież;
- dzielić się swoją wiedzą w zakresie wszelkiego rodzaju rękodzieła z innymi,
a w szczególności z młodzieżą;
- chodzić po lesie i zbierać grzyby;
- przesiadywać w ogrodzie z robótką;
- pracę w ogrodzie i jego projektowanie;
- odwiedzać Wasze blogi - bo wtedy wiem ,
że nie jestem sama w tym moim robótkowym szaleństwie ;D

Zabawy nie przekazuję dalej, ponieważ do większości znanych mi blogów już dotarła.

1 komentarz:

  1. As always your work beautiful, perfect termination, congratulations
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń