czwartek, 24 czerwca 2010

Niebieski sweterek...

dla mojej córy z 32 dag mieszanki bawełny z akrylem Jeans - YarnArt na drutach 4 mm. Pierwszy raz dziergałam z tej włóczki i powiem, że chyba nic milszego nie miałam w rękach. Podobna jest do Elian Nicky ( ale lżejsza i bardziej skręcona) i do Loreny - Madame Tricote . Do tego druty addi i pełna rozkosz dla uzależnionych od dziergania rąk. Mam nadzieję, że nie rozczaruję się po praniu.

Sweterek przypięłam do manekina, ponieważ moje dziecię jest skromniejszej budowy.

7 komentarzy:

  1. Piękny sweterek!!! No i mój ulubiony kolor. Gratuluję zdolnych rączek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski jest, ja robilam siostrze sukienke z tej wloczki i pralam i nic sie nie stalo, super wloczka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież dziś jest 24... Się porobiło...
    Sweterek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. A czemu nie na córci???
    Ślicznie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest wyjatkowo udany. Super kolor, ładny ażur, pięknie układający się raglan i bardzo ciekawe wykończenie przy szyi.

    OdpowiedzUsuń
  6. super sweterek...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń